Bröstvik gästbloggar

HOLA guapas!

Bröstviks tur att gästblogga igen! Wohooooo!!!
Ni alla läsare skall bara veta hur cp-kul förra helgen var. Eller det som saknas är ett en benämning som kan beskriva hur annorlunda fredagen den 3 juli blev.

Att Sara D, fröken Westerberg samt Oscar von Bröstvik valde att åka till powermeet är ju ingen megasuprise. Men att vi samtliga dumma nog, inte kontrollera väderleken med Tone innan samt hade bättre planering är ju inte heller en större överraskning.

Utan att berätta för mycket så innehöll kvällen allt från sexiga tjockisar i väldigt små kläder, ett antal snygga bilar samt ett dumt beslut som visade sig vara ödesdigert ( att låta fröken Westerberg & Sara D åka raggarbil utan moi )

Efter att detta ödesdigra beslut togs så var jag ensam i en stad jag inte hittar i för 5 sketna öre! Eftersom jag var innehavaraen av bilnyckeln så tog jag beslutet att börja gå mot bilen. När sedan gud beslutade sig för att öppna vattenreservoaren så kändes det som att helt plötsligt stå i en dusch med en massa random people.

Så lilla jag var vilse, dyngsur och väldigt förvirrad. Efter att ha frågat om vägen ett antal gånger utan större resultat så fick jag äntligen tag i en kille som sa " det ligger på andra sidan skogen"

Efter en liten stund stog man där i skogen, ännu mer vilse och paniken börja krypa fram ur sin håla. Efter ett mess från Sara D beslutade jag mig för att klara situationen, vilket jag gjorde efter nån timme eller två. 

Efter att ha hittat bilen, startat denna, satt på värmen och strippat ner till kalsongerna kom det stora problemet!
Sara D och fröken Westerberg befann sig i en rätt knepig situation. Deras position var på en camping nån mil öster om V-ås och jag befann mig söder om V-ås sittandes i en bil.

Flickorna kom tillslut fram till en lösning, att 17-åriga Oscar skulle ta bilen o komma o hämta dessa 2 smått tokiga problemlösare.

Så utan större betänketid så tog jag beslutet att hämat mina små flickor. Vilket kan tyckas vara idiotiskt, men tänk då att jag enbart var klädd i ett par blöta kalsonger. Så efter att ha frågat om vägen ett antal gånger och några smått panikslagna samtal från flickorna så hittade jag rätt, Sara D sa då att: "Vi står o väntar vid piké bussen"'

Då infann sig PANIKEN! vilket slutade i en snabb vändning och en jävligt nervös OSCAR! menmen, de hela löste sig och vi kom sedan hem hela o nästan rena.


Lördagen utspelade sig @ sara på fel sida om järnvägen (odlarskämt) och var allmänt trevligt. Jag drog även en snabbvisit i skogstorp där större delar av "B" klassen befann sig...


Bättre än så blire inte;)

Hare gött o simma lugnt :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0