Charmen med att skapa hysteri,

Bio och middag med Rebecca igår, fört tog vi en middag på Nybron det var jätte kul bara hon och jag och en massa nyheter skönt att bara ta det lugnt bara. Sen gick vi på HARRY POTTER som jag ältat så länge om. Den var bra mycket humor i den men kasnke lite för mycket humor känndes som om de skämtade bort de sergösa bitarna också ochd et var inte så mycket "krig" i filmen som jag trott, slutet var som de senaste filmarna bara slut hursom hälst typ. Men tyckte ändå attd et var en av de bättre. Efter middagen gick vi till Grappa mötte upp några satt där ett tag chilla de andra drog på efter fest men jag välkomnade min tysta övervåning och väl förtjänt sömn. Sov 11timmar sen kom pappa upp och väckte mig då var jag ändå inte utvilad helt.
Idag har jag inte gjort så mycket bara legat och halv sovit käkat gordgubbar och glass med pappa och legat i solen lite grann. Ska snart äta grillat och sen åka ner och hyra film åt min bror.

Nu ska jag börja fixa mig så man blir lite anständig för att visa sig i allmenheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0