Du gav mig aldrig chansen, du lät alla andra bestäma åt dig,

Hej jag heter Filippa och jag är livrädd för mörker så jag i ett nötskal sprang runt nyss och tände varenda lampa samtidigt som jag höll en frisörsax i ena handen tillsammans med min nallebjörn i andra, lämnade tven på där nere också men full volym så det inte skulle kännas så tomt. Är riktigt äckligt trött nu men spänd i hela kroppen. Ska försöka ta mig ner snart ta  Oboy och sen kolla på Lost (fick ner massa avsnitt JEJ), Men som tur är så är Thea med mig på msn och håller tänkarna borta från annat. Kanske inte var så smart av mig att kolla på Beck själv. Onödigt Filippa!
Fy fan vilken liten barnunge jag är, hihi!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sötnos! inte lätt att vara ensam hemma det är fan läskigt:O

2009-07-28 @ 21:29:05
URL: http://matildalind.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker om din rubrik där filippa <3

2009-08-01 @ 12:50:46
URL: http://iknowalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0