Du kan inte lura mig gosse, jag inga konster....

Sitter hemma hos Sara nu min mobil har dött, ingen sändning på den andra, mina snus är slut, mina cigg är slut förevigt haha och jag är på pizzzzzzz humör haha
Jag kan inte vara rolig att vara med just nu, mina vänner lär ha ett underbart bra tålamod om inte så får dom det. Tänkte beställa kina mat jag fick ett utbrott och sa att jag inte vill äta och Thea hade inte pengar på sig till det och Sara ville då inte beställa själv (förstårligt dock) Så nu så blire pasta och korv men ingen korv för mig tack!

Inatt sov jag ingenting somna vid 11.00 och gick upp 14.05 åkte till LAGER 157 MED Sara, Eve och Thea. Jag köpte inget jag bara körde de andra som köpte så mycket att det nästan INTE fick plats i bilen. OCh nu förstod ju alla att jag var såå serigös där NEj
Lita:
Jag: Ingen
Thea: Örhängen, tavla
Eve. Armband
Sara:klänning

Så det var ju till stor belåtenhet.

Så vad vi ska göra ikväll är oklart... Inte på humör alls just nu. Känner bara för att vara själv i mina tankar och slippa prata med någon men samtidigt vill jag ha någon i min närhet men jag vill inte prata mer än nödvändigt, inte för mycket fnitter, inte för mycket skojjbråk, inte för mycket skvaller utan bara det där exakta!
Just nu står Sara i köket och lagar mat, Thea sitter på golvet och läser en tidning, Eve på en stol och läsen en tidning och jag sittter i saras säng med bärbara. Så lugn och så skönt. Var ganska skönt att träffa flickorna i dag få prata om sina problem och om andras och inse att man inte är ensam i världen utan att man har underbara vänner som lyssnar och bryr sig (för det mesta iallafall, kasnke inte när jag maler på om samma sak om och om igen)

Igår gjorde jag inte så mycket jag varhemma hos Jocke ett tag och kolla på tvp beck filmer och käka ägg macka med Jocke och hans pappa medans vi kolla, hehe. Intressant? NOT!

ska ta tag i bloggen någon dag och fixa med uppdateringa och lite bilder på vad jag gjort och köpt. ´spännande va?! Va!?! VA!!?!?

Ne fuck off nu ska jag äta med flickorna.

Peace and out!


Kommentarer
Postat av: Olivia Widholm

SAKNAR DIG FILLE!

2009-07-09 @ 13:05:47
URL: http://vidholm.se/olivia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0