En liten förälsklelse,


Jag saknar dig, får jag träffa dig igen?

Bläääää, sitter hemma seg som bara den håller på och städar lite samtidigt som jag springer till datorn och snckar skit med eve på msn. I dag blir det chill bara förmodligen.
Fick en ny sko hylla av pappa till min garderob sen ska vi göra om lite i den för att få den mer praktisk skönt. så ska städa unden hemma nu innan få massa skit som man har. Plus behövdes städa hemma.
Känner mig ganska hängig i dag, mådde inte alls bra i går och det blev inte bättre av att jag smällde i mig ett paket chokladglass men gått som fan.
Livet utab cigg fungerar gasnka så bra måste jag säga blir bättre och bättre, även fast jag har ett packe hemma som ligger oich frestar mig så har jag inte tagit enända i dag. *stÅlt!

Nej tillbaka till städningen.
Peaceand out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0