lev tillsammans, dö ensam.

ja tung dag i dag på jobbet.. NOT. Slapp dag kom dit vid 7 åkte ut till sumpan (ni som vet, så är på andra sidan ängen av Fölips sommarstuga) där klippte vi massa gräs som skulel bort ochd et var så sjukt jobbit men efter frukosten så var det soft som fan.
Nu har jag kollat två sesonger av sex and the city och två sesonger av lost på yvå veckor det var allt jag hade hemma... vad ska jag nu hitta på försöker med att ladda ner fler avsnitt av Lost men det går så sjuuuuukt segt (någon som har hemma?)

Kvällens plan....         ...... hum..... Jag vet inte halva stans ka på bio så ska vell sitta hemma kolla på tv äta glass och om jag fått ner några avsnitt av Lost så kör jag på det hoppas även på att få lite sömn eftersom jag var uppe hela jävla natten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0