Mormor <3

Usch vad jag har vart dålig på att blogga sen sommar slog till, men det blir inte så mycket blogg då. Jag spenderar mina dagen isolen  och vattnet och kvällar och helgen med vänner ute, inne och röjer.

Jag var iallafall ute på Nybron med Thea, madde och Paulina i Onsdags. Det var en sjukt härlig kväll och jag hade det super kul. Kanske vart lite to drunk men fan va kul. Träffa massa folk som jag kände. Hände inget speciellt vi bara vinglade runt där och alla drack för mycket.



Igår åkte jag ut till min älskade groda Rebecca. Spenderade natten där . Claudia var där också vi hade det så mysit, vi badade i vattnet tog ut golle på surfingbrädan och körde runt han på den, åkte till Sebbe och Alex bada i poolen där sen åkte vi och köpte glass i min ostadigabil. När vi står utanför affären så ser jag i min ögonvrå hur en bil bara börjar rulla sen hör jag, "krach" Vänder mig om då har kvinnan som ägde den rullande bilen glömt handbromsen. Så bilen rulla in i en annan bil och det blev FETA bucklan.
Vi stod som fån kvar av nyfikenhet och kolla hur det gick. Gick tyvärr bra...

Senare på kvällen åkte vi båt och pratade om döden typ och bada så klart det var sjukt mysigt när motorn var avstäng och vi bara låg och flöt.
Kolla flm med, Hajen. Mycket bra

I dag så så badade vi och sola för att bryta trenden.

Peaceandout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0