Tänk att ett misstag kan skapa så mycket oönskad smärta,

Så sjukt utråkad så snodde den från Johanna, haha!



SVARA ÄRLIGT
1. Var någonstans på kroppen har du mest muskler -
tungan, hahahahaha!
2. Du ger mycket komplimanger till andra - nej inte alls, borde nog göra det men gör det bara inte är inte den givmilda typen.
3. Är du nöjd med ditt förnamn - Nja, inte alltid men okeej iblend.
4. Vad är det sämsta hos dig - jag ältar små saker tilsl det driver mig till vansinner och har en kortt stubbin.
5. Vad är det bästa hos dig - jag är jag hela tiden.
6. Har du bra självförtroende - ja då det tycker jag, ibland iallafall. Haha
7. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - olika från dag till dag, från humör till humör.
8. Du tycker om att vara med killar - Ja det gör jag, lättare bara.
9. Känner du dina grannar - Nej inte alls.
10. Svär du ofta - Ja, tyvärr alldeles för ofta
11. Spelar du något instrument - Nej inte längre, tyvärr
12. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - Många, men tyckte bäst om gymnastiken.
13. Kollar du dig ofta i speglar? - Finns det en så kasnke man slår en blick i den.

HAR DU..
1. För många vänner -
  nej, jag har dom bästa såd et räcker.
2. Förföljelsemani - ö?
3. Någon sjukdom - Nej, tack gud.
4. Färgat håret - Ska man behöva gå in på det..
6. Gjort bort dig rejält - ja fööör många gånger. 

ÄR DU..
1. Snäll - 
Nej inte alldtid.
2. Snygg - Förfan
3. Söt -  ja, som en sokertopp
4. Lång - Nej det tycker jag nog inte
5. Kort - nej medel?
6. Smart - smartare än vad du tror.
7. Klantig - som fan alltid något
8. Tjock - Det går ju inte direkt ner längre om man säger så haha

BRUKAR DU..
1. Klä dig i svart -
Ja väldigt ofta
2. Hata folk -  Nej, inte hatar, för starkt ord 
3. Lita på folk - Nej inte direkt men låter mig göra det för lätt.
4. Ljuga - En vitlögn drar jag då och då
5. Vilja dö - Nej jag är ju i mina bästa år

NÄR..
1. Åt du senast -
  nyss, chips
2. När läste du en bok senast - Förrgår
3. Köpte du något senast - hemligt ;)
4. Svor du senast - Nyss i soffan
5. Sjöng du senast - Satt i bilen på jobbet.


Så roligt var det .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0