och ändå är det inte du,


Allla kan vi ju se vem denna skönhet är..?
Mischa Barton. Blev en riktigt hitt under sin period i serigen som vi alla borde sett och känna till O,C.
Men bilden under visar en inte allt för välmåeende  Mischa Barton. För mig var hon nästan inte igenkännlig när jag såg bilden.



Mischa Barton har nu blivit omhändertagen av polis och för till phyket där hon skulle spendera (tror det var) 75 timamr inom tvång. Efter att hon bestämmde sig för att hoppa av serien O,C har det bara gott utför för Mischa. Inte mycket till film inspelningar och hälsan har hon inte tagit vara på. Man kunde se henne sitta och kjedje röka vid poolen under en lång tid och enlig vänner till Mischa så mår hon dåligt över en bild som togs på henne. Hon är missnöjd med sin kropp och känner en stark längtan efter att få död .Enligt vänner till Mischa så är hon inte ute och festar för att ha roligt utan för att döva smärtta. Hon har även blivit fäld för rattfylla. Hon har även haft en massa tvister med sin mor där hon bla, slängt hett kaffe vid ett tillfälle. Moderna som klagat åp sin dotter och kallat henne fet vid olika tillfällen har också tagit på Mischa. Men nu kan man ju se hur den så otrloligt smala tjejen, med den sjukt fina kroppen har lagt på sig lite grann men visst fan är det att överdriva och kalla henne fet?
Jag tycker bara att det är så jävla tragist, jag gillade henne så himmla mycket och så besviken efter allt jag läst om henne. trodde lite högre om henne. Efter ha sett henne som en stilekon och en av de vackraste jags ett så tycker jag att det bara är tragist. Tråkigt, hoppas hon kan klara sig ut ur det här men vi har ju sett så många kändisar falla innför våra ögon



Var bara tvungen läste om det inatt när jag inte kunde sova, haha!


Kommentarer
Postat av: The best of

JÄVLA NÖRD DU ÄR!

du ska inte klaga på mig i framtiden

2009-07-28 @ 02:47:44
URL: http://duvelid.bloggproffs.se/
Postat av: F

Ja men du hettsar ju sönder om ALLT ;)

2009-07-28 @ 18:35:34
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0