glöm inte att jag också är en levande varelse,

Äntligen är det klart...
Städningen, här ska ni få några bilder på hur det såg ut inna och efter ;)


Mitt rum


Garderoben

Mitt nya skoställ, rymmer 30 par skor

Mitt tvrum


Min ÄSLKADE sko samling!¨

Och nu när det är klart!



 

skostället räckte inte riktigt till 13 skor för mycket, ni som kan matte kan nog räkna ut att jag har alldeles för mycket skor för mitt egna bästa.



Kläder som jags ka slänga.


Kanske inte så kul att kolla på men så ser det ut nu man ja vet om några dagar och ett par klädkriser så kommer det se likadant ut igen. Och NU som belöning för mitt hårda arbete ska jag spela sims, stänga av mina mobiler, logga ut från msn och ta ett glas oboy.


Kommentarer
Postat av: sara

oj så där rent har det nog aldrig varit :O

2009-07-10 @ 20:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0