Vänd er om,

Ingen merkvärdig vecka bara chill, chill. Jobbat och bara vart hemma typ. På måndagen så träffade jag den underbara Olivia efter jobbet en snabbis, ví satta oss undanskynnd så vi kunde prata ut om allt som hänt oss. Och för oss båda var det en heljävla massa haha. Efter det så åkte jag till Farmor och farfar åt middag och klippte farmor. Åkte tillbaka till stan för att möta upp Olivia och Alaa, dessa raringar.  Satt och snacka med dom känndes sååå skönt att få träffa dom igen, Johanna hade vart där tidigare men hade vart tvungen att åkt innan jag hann få träffa henne. Får träffa snyggingen en annan dag, Efter snackat med Olle och Alaa så vart det ett jävla spring på mig, det skulle ju handlas överaskningar till både den ena och den andra. Efter en stressig dag så vart man gansak så slut.

Igår var chill försov mig dock lite på morgonen men  fan  vad jag är lycklig att det batra hänt en gång.  Åkte till jobbet och helveta vad trött jag vad höll på att somna vid ratten så efter frukosten så la vi oss i gräset och tog oss en liten power nap, ja sen gjorde vi inte så mycket mer under resten av dagen.
Åkte hem fixa mig så gott jag kunde, skulle ju ut på Eves land och fira hennes 18-årsdag! släckten är värst. (STORT GRATTIS TILL MIN EVE!)
Fixa mig slängde på mig något som såg lite halvstiligt ut coh hoppa in i saras bil, kännde att jag inte ville spendera mina sista pengar på soppa som jag gjort med alla andra pengar, så jag tog snål skjus och sparade pengarna till kommande vecka.
Jag tror jag kommer bli mördad helt serigöst, blir ensam hemma, ska laga mat, lunchlåda, middag, diska, tvätta, mata djuren, ta in posten, kommaihåg att släcka, låsa och bo själv. Ja Det mesta komemr jag nog klara mest orolig över maten aningen kommer jag lägga pengarna på pizza och bli fet eller så kommer jag äta pasta och knäckebröd och bli smal som en pinne, humm.. Men den lilla saken att vara ensam, gillart INTE!


Bo hos mig snälla!


Idag skulle jag vart med Daniel men blev inte så kändne mig inte alls bra mådde piss så jag bestämmde mig att ta det säkra före det osäkte och lämnade återbud. Sorry en annan dag! Nu ska jag krypa upp i stolen till datorn ta en film och mys med lite datorspelande och sen mysa över till soffan för att kolla LOST!


Sara och jag på Eves party!



 

Kommentarer
Postat av: Olivia Widholm

fille. sjukt härligt att se dig igen. kommer snart tilbaka då ska vi ha en massa mysiga stunder!

2009-07-24 @ 21:02:23
URL: http://vidholm.se/olivia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0