Orden finns men inte kraften,

Omg i dag på  jobbet och jag höll på och få spel. Vi skulle åka till en station och när vi komemr fram så var det en BRANT backe ner och när det redan var försent så var jag neranför den backen. jag var fast..

Skulle försöka baka upp man bordes bara djupare ner i standen, just det sanden.. för vi hade landat på en strand. 30 upp för backen låg en fin villa, väldigt älskvärd, fin tyckte det låg udnerbart. Men så kommer det ut en gubbjävel ut och ställer sig på altan och ser oss i början av vår kämpan. 10min senare står han lutad mot staketet och glor fortfararande men mer ihärdigt.
Jag börjar bli frustrerad och mer och mer stressad och bilen går bara ner djupare och djupare i sanden.  Men sen fick vi den underbara ide' " Oh men vi har ju några plankor därbak?"
Några plankor vi plockat upp från en tidigare station.  Men det funker inte då helelr. känner hur jag blir varm i kroppenoch mer stressad och så kolalr jag upp på huset och den där jävla gubben står kvar och jag kunde känna hans hånleende mot mig,
 Jag blev flyförbannad så jag jag hoppar ut hur bilen går mot huset och skriker
"Tycker du attd et är underhållande?"
Gubben fick spel och börja skrika både det ena och det andra
"Jag bor här jag får glo hur mycket jag vill, ni får skylla er själva jag ska ringa till ert jobb"

Och bla bla bla sen sa han någonting som jag inte kunnde uppfatta, så jag ropa tillbaka
"va?"
och igen..
"DU HÖRDE  MIG!"
"Öhm nej då hade jag inte frågat?"
"du hörde viste vilken jävla fråga.!!"
Och bla bla bla.

Då vände jag mig om och gick där ifrån vilken nivå,
Hur fan kan man vara så respektlös, dryg och omänsklig mot en annan människa som har problem... SICK
Men inte nog med det han går in i huset några min senare vandrar han runt där ute igen yttligare, några min senare hämtar han en unge lyfter upp ungen och pengar på oss..... WTF?!

30 min, vi ringde våran mentor som fick komma dit och fixa det hella.Får upp bilen för backen och när vi bär på brädorna så kommer gubben igen och säger
"får jag bara fråga en sak,, tänker ni soppa igen spåren efter er?"
Mentor " Ja"
"Okej va bra vill ni låna redakp då? har en skyffel här bak?"
"Nej tack vi har i bilen"

En timma senare åkte vi där ifrån.
Vilket as, han kunde inte hjälpa oss innan. Normat folk hjälper ju till i en sådan situation och inte börjar skrika. FYFAN.
Allt detta drama hände innan frukost så vi blev sena med frukkosten ochd ärför så vart dagen lite fuckad, halv två möter vi upp våran mentor pratar lite sen berättar han att vi ska städa skåpbilen lite innan vi gick hem. han berätta också attt gubben hade berättat en HELT annan verationav det som hände på morgonkvissten. förvånande... Kanske inte så bra beskrivet men  vad ska jag göra

Sluta tidigt i dag, halv tre faktist så åkte hem och fixa lite ikväll blre biooooooooooooo käka ute med Beckii, mys mys.


Här har vi vraket


Så såg det ut typ, hehe

Ja du såg såg det ut så har min dag sett ut, hoppas det blir en fin kväll


Kommentarer
Postat av: Johanna

hahhah jag ser dig när du går ur bilen och frågar om det ärunderhållande! Haha you go girl:D

2009-07-17 @ 22:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0