För Första gången fick jag inte hjärtkapplingar, första gången sen dess jag känner mig fri,

Tack oscar!






Måndag,

Första dagen på jobbet! Det var lite nervöst hade inte sovit alls innan typ, viste inte riktigt vart jag skulle vara eller vad jag skulle jobba med. Men dagen vart bra fick reda på vad vi skulel göra under sommaren, fick arbetskläderna, nycklar med mera. Fick sluta lite tidigare men det var vi värda fy vad vi slet vid ett hus vi skulle rensa upp vid, det skulle fällas trärd, klippas häckar och krattas, klippas osv.  Kom hem la mig i sängen och somna bumms åt lite mat sen stanna jag hemma kolla på sex and the city och gick o la mig.

Tidagen,

Andra dagen på jobbet var chill chill och åter chill men det är inte alltid till sin fördel tiden går så enormt segt när det blir för chill. Christoffer kom och hämta mig efter jobbet åkte till mig och tog en kaffe i solen. Sen ringer en gammal god vän till mig och frågar om jag ska med och bada, förtjust i ideen så självklart en timma senare var han och jag på väg till Borsökna, satt och snacka skit ett tag han betätt historian om sin semester och jag berättade om det vilda kvällarna jag hatt med mina flickor. Sen tog vi oss ett dopp det var sjukt skönt i vattnet kanske inte vid första sekunden men efter ett tag så vart det bara  varmare och varmare. Sen hem åt en fantastisk middag hemma såå underbart god. Tog mig en lååång promenad innan jag gick hem och kolla sex and the city gick och la mig.

Onsdag,

Onsdagen fick sluta tidigare så åkte och bada med grabbarna grus, i kalkbrottet. Och för att inte vara förvånade så blev jag i slägnd mot min vilja... med kläderna av David med ett ljubel från de andra. Inte nog med det det var jätte högt också trodde jags kulle dö under den seckund jag var i luften. Hem igen, käkade middag med famlijen, min älskade mamma åkte till Italien på torsdagen och jag är inte avensjuk. Sen vandrade jag upp i min ensamhet med mobilen i handen med en bunt smsm där det stod det samm på typ alla " ska du med ut i kväll?" Skulle käka glass och kolla på sex and the city men Poff* sa det och strömmen gick, en panik ångest fyllde mig och jag tänkte "********, va fans ka jag göra nu?" KUL... NOT. Efter ca någon timma sa det poff* och hej, verklighet! Kolla på Jerry springer ett tag sen krypandes upp av uttmattning, trötthet och en drift att jag vill fan inte sova. Kolla på  oh gissa vad ... här komemr det sex and the city, OMG! sen gick ajg och la mig för sent.


Kalkbottet,

På G hem när det plötsligt börjar spö regna

Torsdag,

Försov mig till jobbet, jobbigt jobbigt. Men kom inte så sen bara några min tror jag, mend et var bästa dagen på veckan tycker jag nog jobbig med bästa hittills. Skicka iväg ett sms till mor och bad henne sola för mig också och att hon skulle hälsa alla Italienare fårn moi!
Vi gjorde inte så mycket vi åkte runt i en liten bil/minabuss till olika statioener klöippte lite gräs åkte till nästa osv. Fick sluta tidigare Wopa! Så åkte hem bytte om och åkte ner till stan och tog en fika med min nya smsboddy på arbetstidkompis. haha, trevlig trevligt. Eve, Thea och Linus titta för bi sa hej och hejdå. Åkte hem David kom till mig jag klippte honom, sen OMG gissa vad jag satt hemma kolla på sex and the city. Men min älskade Östvik kom till mig och fick mig att le, tog en kort promenad snaka skit sen gick jag in igen och nu är vi här... Så har min vecka sett ut kul va?

I morogon är det fredag och den ska jag spendera i biosalongen med min barnvän Rebecca, filmen är Harry Potter.... OMG SÅÅÅÅÅÅÅ taggad pån! Ni som känner mig vet hur länge jag ältat om den filmen. Kanske blir lite kina mat innan.


Från en stund i det vilda påväg mot en station,

Em station med massa grymt klotter på,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0