Livet kan ta en drastisk vändning,

Så kul i skolan i går hade våra små attentat mot skolan, börja med att vi kom till matsalen i SISTA minut. Vi går in senare hämtar vi hela brödkorgen ställer den på bordet, allt smör + ton med ost.
Våra hjärnor var nog "Nu busar vi lite"
Vi börjar härja sönder i den tomma matsalen, totalt!
Kladdar ner lite här och var, springer på benkar, sjunger, får en utskällning av mattanten och skrattar, och för att avsluta allt så sätter vi en macka på dörren innan vi lämnar matsalen.
 

Efter detta så beger vi oss vidare till biblioteket, sätter på musik och börjar dansa på golv och benkar det roliga hålls på tills bibliotikarien kommer och gnäller. Vi förflyttar oss ut på skolgården, dansar bugg, tar fula pics och allmänt flumamr sönder. Det var den roligaste dagen NÅGONSING is klan. Har skrattat och skrattat sönder mig.

I morgon blir jag av med den här äckliga hårfärgen ska bli så sjukans söööönt! kan knappt vänta, all färg som jag la in förut har ju typ försvunnit nu, inte så trevligt! Ska bli härjjans roligt/SKÖNT med lov för jag har aldrig vart så här skoltrött ORKAR inte plugga helt enkelt, så jävla slut!

PEACE and OUT!

Kommentarer
Postat av: Olle

fille du missa när vi var tvungna säga förlåt till mattanterna! ! ! ! ! ! !

2009-04-02 @ 22:35:16
URL: http://sevenwords.blogg.se/
Postat av: Filippa westerberg

hahah!

När då? :P

2009-04-02 @ 22:44:34
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0