som man bäddar får man ligga,

Klippte Henke pånken i dag, det vart bra tycker jag men det är ju han som ska ha det, ´haha skämt åsido.

Sara visade mig att det var nu dags att söka till Robinsson igen, kan inte fatta att det var var den sesong som går nu som jag och Sara satt och fylde i anmälan til tillsammans. Funderar på att göra det igen, 25 maj skulle det vara innne. Humm...?
Det skulle ju vara så bra jag tycker inte att de på tv har haft det så "tufft", eller jo men WTF. Solbränna, viktminskning, komma från äckeltuna och en jävla massa pengar att hämta, liksom varför inte?

Följer det som går nu ochd et är ju stört kul, saknar dock tuppen som åkte ut i lördagen avsnitt, han var ju bara för dö grym. Blir inte samma sak utan han nu men  vem ska man heja på nu, "snygg Erik" (som han kallades i början) Eller så blir det den grymma bruden Nina. Ja, jag ska ta mig en liten funderare fan.. haha
Vad säger ni?

PEACE and OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0