det betyder ingenting längre,

LEDIG!

Kan ni tänka er i dag är jag ledig, slipper praktiken. Men jag hade faktist sett framemot det men men. I dag bli det chill ska bara ligga och dega förmodligen inget mer.
Blev fett lack på min lärare, i morgone är de studiedag men icke för oss! De andra på skolan har det men inte våran klass för vi måste komma till skolan och rulla permanent, KUL!
Och när man frågar om man inte kunde fått göra det på praktiken dage innan så sas det bara nej. Vad spelar det för roll, jag lär mig lika mycket och blir på bättre humör. Fy fan.

Jag är så sjukt trött på skolan och på alla lärare, på min linje och på min klass. Det finns ju så klart några riktiga godbitar i min klass men ändå.

Skolan; Den är så tråkig, vist det är skönt att ingen bryr sig om någon annan än den själv. Om man gör någonting kostigt eller har på sig några konstiga kläder så bryr sig ingen. Man kan göra vad man vill. OCh det kan bli lite tråkigt i lägnden. Och vi får ju inte glömma de älskade mattanderna som vi har på skolan, 20 min för att värma maten och gå ut med den medans alla står och väntar. Inge sinne för humor för 5 öre, kan inte ens tåla en macka på väggen utan att gå i taket över det. man får inte skratta om matsale  är tom för då låter det så mycket. Ja det blir så tråkigt i längden och inga killar i min stil att glo på på rasterna, jag vill bara ha lite, lite mer action på skolan, drama.

Lärare; Tycker bara inte om mina lärare jag har. Jag kan ju inte säga att dom är dåliga eller så. Men dom ger oss så fuckade uppgifter och så extremt tråkiga att jag blir galen skoltrött efter en läxa eftersom dom är så sjukans tråkiga. Och om man röker då är man så klart olycklig, inte heller dom har de någonsinne för humor. Ja allmänt tråkiga och tråkiga i sitt arbete, trodde dom var utbildade till att hjälpa elever att klara skolarbetet och se till att det blir "lite" roligare att göra det. Dom kan också dra till med en liten lögn " Du är ducktig du behöver bara visa lite motivation och angacemang"
Men om man går på deras lektioner visar vad man kan kömpar för att visa vad man kan osv så är dom ändå dryga och kollar inte på det man gör.

Min linje; Vist är den rolig ibland, man får klippa man har en lektion där man klipper och är social mot den man klipper. Man får fixa sitt egra hår och ens frisör sitter i skolbänken brevid. Men fy all tiori till det och alla timmar man sår och fönar dockan och ändå kan man hitta den där lilla dragningen i nacken, det suger. Eller när man står och permanentar och det bara går åt helvete och ingen spole vill hammna där den ska. SUGER! Det är tråkigt man hinner inte läsa så många andra ämnen efter som frisör timmarna tar upp så mycket tid på shcemat.

Min klass; Vist vi bråkar mycket, det är mycket små tjafs osv, men det är en ganska hälig klass ändå. Alla har en egen personlighet och många är ganska så starka individer. Det är inget fel på klassen ingentligen bara att jag inte klarar av att bara gå med tjejer det är seg och tråkigt och man saknar korvarana i klassrummet, alla små bråk och bus man kan ha med killarna, det är ju fan så skoj och sitta och skratta åt dom mär dom är så där konstiga och säger så konstiga saker som bara killar kan säga, eller när man sitter och stör sig som fan på dom för att dom är så där extra omogna och dryga. Man saknar sådan som man förr tyckte var så ofantligt jobbigt. Jag saknar verkligen killar i min klass det är så sjukt tråkigt.

Men att jag valde den här linjen är mitt egna beslut och man får ta allt med en nypa salt. Det är andå snart slut och då kan man änkligen börja leva igen.

Bilderna under är på några frisör saxar som är så sjukt grymma skulle vilja ha en av dom, de två sista är snyggat enligt min mening;







PEACE AND OUT!

Kommentarer
Postat av: olle

jag är glad att du valde frisör. för vad vore det utan dig? vad hade jag gjort utan dig? Allt kanske inte är bra fille. men vissa grejer händer av anledningar. älskar dig! försök se posetiva i grejer det brukar hjälpa. ;) hahha

hurra hurra du har klarat uppkörningen såg ditt sms. AAAAAAAAAAA! SJUKT GLAD FÖR DIG! nu ska du bara fixa teorin

2009-04-21 @ 21:54:10
URL: http://vidholm.se/olivia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0