Allt är inte vad det ser ut att vara,

Mycket trevlig kvälli går. Satt hemma hos Sara, jag Sara och Oscar. Vi chilla, rökte battenpipa, drack öl, kolla film, sjöng singstar och pratade. Och så klart ägde jag Östvik på singstar, speciellt på Magnus Uggla låten, när låten var klar så börja han hejja och tjoa, skratta och skrika. Jag titta på han och sa
"Det är jag som är röd, Oscar"


Han tittar på tven sen på micken sen satte han sig ner och sa inte så mycket mer, det var UTKLASSNING hade det dubbla av han mycket roligt.
Vi hade en mycket trevlig kväll, Jag sov över hos Sara och när OScar rörde sig hemmåt så gick jag och sara in i huset satte oss och kolla på Svensson svensson.

Men det var inte det ända var iväg och förberedde inför helgen och nästa helg, nästa helg är det då jag, Sara och Eve åker till Sälen och lever rövare. Se upp, säger jag bara . 
Ser ut att blir fint de kommande veckorna allt löser sig fint, har dessutom haft ett fint lov.
Nu ska jag ut i solen och steka lite så man blir lite brunich.

Peace and out!

Kommentarer
Postat av: olle

haru fått någon färg ? :) ÄLSKAR DIG MITT HJÄRTA !

2009-04-12 @ 14:53:59
URL: http://vidholm.se/olivia
Postat av: Saften

Svensson Svensson <33

2009-04-13 @ 20:10:05
URL: http://blogg.passagen.se/sweet.me/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0