hämdens ljuva söttma,

Usch vilken dag, hatar min skol, hatar min klass och jag hatar min linje.
Men det gick gasnka bra i dag kom i tid och inte i sista minuten, på frisör hann klart med mitt, bilden gjorde jag dock inte så mycket plugga lite sen satt jag bara och sancka skit, gjorde dock prov i natur så nu ligger jag lite bättre till.  Men på lunchen så när vi träder in i matsalen och ställer oss i kön. Maten var då slut men eftersom det var chickenbite (stavning). Men efter att stått i kön i 7 min med en fet jävla väska som vägde bly så kommer en lärare och jag berättar att vi stått när nästan i 10 min, men fick stå där i yttligare i några min efter 17 min så kom dom så jag var tvungen att lägga till en liten applåd för det och inte nog med det den lilla läraren försöker också tränga sig. helt otroligt....

MEn tack gode gud för att det  är vår. Satt på bussen och sancka med oskar att från och med nu (2:or) så är allt vi gör det sista vi gör, sista skolavslutning (studentetn är ju ingen skolavsluting), sista sommarlovet, sista skolstarten, sista jullovet, ja sista av allt det känns sååå bra, emn ändå va fan ska man pyssla med efter? Äsch,d et löser sig alltid.  


Vår, eller vad när du ser dessa sötingar ute på G från bussen?

I morgon far jag iväg till Sälen med mina söta flickor är sjukt taggad infört och ska bli härjas skoj. Vi ska glida i backarna sitta längs backen ta en cigg och "ett par" öl. Ska ta en härlig semester helt enkelt.  Så denna vecka i skolan blev ju så lång för mig, Tisdag .. praktik onsdag.. skola och trosdag tar jag ledigt och sätter mig i bilen, fredag sitter jag i backen. Och komemr nog bli lugnare denna gång också eftersom vi inte ska "anstränga" oss så mycket och blir mer chill än om man gämför med cykelsemestern. Nå väl ska kanske sätta i gång och packa lite nu börjar bli tajtans med tid.


Peace and OUT!

Kommentarer
Postat av: olle

MIN ÄLSKADE! jag saknar dig som en toker. vill vara där med dig!

2009-04-15 @ 22:00:46
URL: http://vidholm.se/olivia
Postat av: Filippa westerberg

Saknar dig med tokfia. LÄNGTAR tills du kommer ner igen då ska vi leka :D. Älskar dig Ollebolle! <3

2009-04-16 @ 02:31:56
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0