Varje normal människa önskar någongång att spåtta sig i nävarna och börja skära halsar,

Dagen var mys i dag, vakna klockan halv tio vandrar till stan eller ja, lättare sagt tar jag bussen till stan med Sara för att LUNCHA. Mycket trevligt så trevligt att jag hoppa matten och tog "efterrätt" också, nya magnum glassen. Den var mycket god. Satte oss i solen på torget satt och skratta åt "Är det...är det solan" "Är det... är det flaggstången" osv. vet inte varför det är så roligt men det underhöll oss för ett bra tag. Sen säger   Sara " kolla brevid mig, kolla på han som sitter brevid mig!!". Jag vänder mig om och kollar och nu skojjar jag INTE man såg hela packetet där back på männskan, hela söven var blåttad på torget. Och det var INGEn vacker syn vill jag medela.  (varnar för starka bilder)
Vi passa på att gå in i den där afären där man kan köpa balklännings som ligger inne i Gallerian, vi gick in kolla klänningarna och så sen ser vi en skylt där det står "18-års gräns för att prova klänningar" WTF?!  Hallå? liksom skit skumt /tycker jag.
Tillbaka till lektionen i skolan, Natur seeeeg kolla på bajs film satt och måla en fin tiger och garva åt Tild som typ som inte bara hon heller. Sen PROV svenska men det fula äckliga läraren hade gett oss ett fuckat prov som fan, inte samm som de andras och mycket, mycket svårare fula jävel.
Träningen gick inte helelr bra gick faktist skit dåligt, såååå jävla bitter just nu inget går som det ska för mig just nu så less!
´SOMMAR GE MIG, GE MIG sommar nu!










PEACE AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Olivia Widholm

jag ser sjukt intresserad ut . HAHHAH ! eller så förösker jag bara se intresserad ut . hahah . tycker om dig fille!

2009-04-23 @ 22:24:26
URL: http://vidholm.se/olivia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0