And baby the way you make my world go round, i´m sorry.

ÅNGEST!!!!
jag vill INTE till skola, sitter med mag ont och sådan ångest. FUCK vad jag hatar skolan så sjukt jag som trodde det skulle vara lätttare när man kom till gymnasiet.  BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

DÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖDÖ

oh jag vill inte, visst kul att träffa brudarna men sen då.. Ha lektion med rynkan? och men blir tvingad? 
Året börjar med rester och jag missa första dagen, för jag var så sjukt klantig kvällen innan.

jag är så trött på ALLT, jag ska bli en tråkig människa så kanske man kan uppskatta det tråkiga.
Känner mig så jävla depp just nu, allt känns bara jobbigt. Sommaren är slut och jag gjorde inte mycket vettiga saker hade inte så många "super"kvällar jobba, samma fylla, samma folk, min favoritplats i  sommar har vart framför TVen i soffan med mobilerna på övreplan. Jag bara älskar att ligga i soffan glo på mina favorit serier alla fattig program osv. Snart är det vinter och jag spenderade mitt sissta sommarlov inte särskilt bra. I vinter komemr det vara kalt och blött kommer tvingas stå och vänta på bussen i kylan och halka i bussen innan man går in elelr när man just går ut, JA jag gör det gämnt!

Men på samma sätt ska det bli skönt med vinter, ta på sig den feta jackan inköp av nya mösser, vantar och halsdukar. Att sitta med raggsockorna på under en mysig filt och kolla film med någon sammtidigt som snön fallrer utan för. La långa promenader i en snötäckt skog att skuffa runt varandra i snön, kassta snöbollar på folk som inte vill. Ja det ska bli skönt....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0