Det blir nog säkrast så,

Den här bilden är så jävla ful på både mig och sara men den reprisenterar en speciell kväll för mig, det var en kväll då jag inte var på mitt Fifi glada humör och då fanns sara vid min sida fick komma hem till henne. Hon gjorde allt så rätt först lyssna hon på mig och krama om mig mellan meningarna. Sedan gav hon mig respons sen var det inget mer med det hon fick mig på andra tankar genom att bara sitta och snacka massa skit, surfa runt på datorn och kolla film, moffa glas i mängder, pipa ciggaretter osv. Den kvällen bettyde massor och jag har nog aldrigs agt det till henne så därför gör jag det nu för jag känner mig lagom sentimental.
Tack <3



Kommentarer
Postat av: E

Älskar er<3

2009-08-01 @ 22:20:03
Postat av: S

Jag finns alltid vid din sida vad det än handlar om<3

2009-08-02 @ 16:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0