florida?,,,

HA! SLAPP sissta lektionen så slapp sluta halv åtta. Vart jag lycklig eller vart jag lycklig?
Skolan var chill, man lack på att jag inte fick hålla mitt tal som jag nött på men men kanske i morgon på svenskan?

Mötte Wistrand på bussen och busen Anton som man töp inte sett på jag vet inte vad.
Sitter på bussen och ser Miss, brun utan sol och Miss mer brun utan sol, inga problem med det skysst bara för att ha lite färgliksom och slippa få canser i ett solarium men när man använt så mycket att man ser ut som en halv rutten morot kasnke man ska fundera på att tona ner lite, bara lite. Hehe men det är ju vad jag tycker. Varför jag sa detta? INGEN ANING, kom bara på och tänka påt...

Var hemma ett tag sen kom Sara över och vi drack kaffe och senare feta som vi var så köpte vi en pizza och dela på MUMMS!  Satt och kolla runt på datorn sen åkte jag för yttligare en kväll hos Jocke och för att sitta i hans soffa och göra min svenska läxa samtidigt som jag små sneglade på tv, där han spela något tvspel. Kan konsentreare mig så mycket bättre hos han när det gäller läxor förstår inte varför men gör bara det. Sen tog jag och Jocke en köpp kaffe och jag fick den äran att smaka på hans gammelfarmors berömda sockerkaka.
Sen jocke hade köpt en nyare model av min bärbara så fick låna sladden så jag ÄNTLIGEN kunde ladda upp den och kolla vilka bilder och vilken musik jag hade där, hitta några exklusiva bilder där.

Nu lite Ghost wisperer, sen mot sängen!
Love to you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0