Jag är din mardröm,

bara chill i dag, jobba sen hemma skippa lunchen så fick sluta tre (SKÖNT). Sara kom över en snabbis och vi satt och snacka skit prata om sommaren som vart och det kommande året, vi beslöt oss eftersom det är sista året som student så ska det spåra. Ska hitta på allt vi kan. Ser fram emot att spendera mitt sista år med de jag älskar mest!
god bless you

Men jag tycker det är dags för en kräftskiva snart, skulle vara kul att sammla ett härligtgäng för sista gången i sommar och äta gått, drickagått och bara ha en underbarkväll.

Idag fyller broderjord min år han blir 14is, wee blir säker jätte kul NOT!
Grattis till han, blir snart stor middag!

ska hinna med att kolla på några av snitt av min nya älsklings serie LOST! 4se nu!

Sista veckan på jobbet ser ut att bli chill så därför överväger jag en ute kväll på onsdag ... men också sugen att vänta till helgen då det sak firas att jag slutar joba ÄNTLIGEN! Men men, får se.

Sara du är mitt USB-minne!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0