Jag skrattar dig i ansiktet och vänder ryggen och det känns så jävla bra,

Hej hopp,
För mig är det morgon eftersom jag gick upp för dryga en timma sedan. Men för er som jobbar eller är i skolan så är det förmodligen snart lunch. Jag börjar inte dagen fören 12,20 så jag har lugna puckar i dag. Men dess värre så har jag tal dirr nu på "morgonen". Men jag känner mig ganska så självsäker övat och övat men det 'är ju det jag skrev det igår kväll hos Jocke så har ju inte övat så länge men jag har läst det för jocke till hans förtvivlan 3gånger.
Det är tal i svenska B och man ska berätta om en speciell plats, som betyder någonting spciellt. Jag börjar dock fundera på om det jag valt är töntigt.... Tänk om .. hummm inget att göra någonting åt nu redan övat till kaffen igen nu på morgonen och skrivit min kom ihåg lapp.

Så snart till den mest hatade skoldagen i mitt skollivs historia, slutar halv åtta och antar att jag icke kommer ha sådan tur som förra gångan att lektionen är inställd. Nej hej hopp nu måste jag gå och durcha bussen gåg om ca 45 min..

Ha en underbar dag små änglar och små äckel!




Bilden har inget med inlägget att göra men satt och bläddrade igenombilder och hittade dessa bilder och den kvällen var så rolig ( och jag diggar bilden, Sara springer)



Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag (:

2009-08-31 @ 15:00:25
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0