jag vet,jag vet,

Fy fan sorry att jag inte skrev men min helg har bestått av fylla grov fylla.

Fredagen:
Beslöt mig för att gå ut och parta med min pojkar mycket roligt träffade massa folk och fick i mig en öl för mycket men hade störtt kul. Satt först hos Linn ochförkröka ett gäng och sen vart det time out Mycket kul. Sen efterfesta vi hon VD, men runt 5 tror jag somna jag i hans sänge halv sex gick vi därifrån typ.
tack alla!






Lördagen:
Spenderade jag att vara bakis, fram tills jag börja dricka igen. Var hemma hos Eve. Blev blåst av våran langare inte kul. Sen vidare till Jullebulle (tack för igår). Hur jag blev det vet jag inte men fylla vart det.



Söndagen:
Vaknar dagen efter i min soffa det är poppcorn över hela mig (?) Jag hade tydligen bankat på min brors fönster i tron att jag inte hade nyklar men som låg i min väska. Gått in tagit av mig min kläning i soffrummet gjort poppconr och gått och lagt mig i min soffa där uppe (en tvåsitts soffa) somnat med poppcorn skålen på magen som sedan hade vält. Vaknar att pappa komemr upp tar upp mobilen tar ett kortt på mig skrattar och går ner. Lägger mig i soffan där nerre sedan kommer mor "vi får gäster om en timma gå och snygga till dig"
oh fuck bror fyller år tjocka släckten komemr. allt smink hos eve ... *sucker. Går upp byter om sedan lägger jag mig i soffan igen och bryr mig inte opm att gå upp och hälsa när det kommer någon (förlåt)
I tron omk att "jag vart ju inte så full i går" Minns allt och drack nog inte så mycket heller.

Sara ringer och slänger bomben. Hon berättar saker som jag inte har något minne av och jag sitter i chock "VA? gjorde jag så?"
Men man borde ju tycka att jag inte ska bli förvånad men....

Vad ska man göra lever bara en gång och man är bara ung en kort tid


Kommentarer
Postat av: E

Du bah körde i går fifi ;) hahah helt sjukt!!

2009-08-10 @ 00:29:02
Postat av: Sara

jag vill se det där kortet på dig, som din pappa tog ;)! ahaha

2009-08-10 @ 00:42:07
URL: http://duvelid.bloggproffs.se/
Postat av: olle

jag vill oxå se fotot på dig med pocorn grejen. hahah. du är så söt fille. lilla partypinglan! älskar dig och saknar dig as mycket.

2009-08-11 @ 23:36:09
URL: http://vidholm.se/olivia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0