the happiest day of my life is the day I die,

Helgen har vart suuuuper!!

Fredagen har jag ju redan berättat om så behöver inte dra den storyn engång till eller mer detaljerat.
Lördagen vart lite ändrade plande Sara och jag beslöt oss för att skippa krogen och istället ta stugans oskuld, inviga den. Det blev en vända förbi statiol och köte chips och dipp (<3) Sen mot stugan kollade på Men som hatar kvinnor. Såå bra somnade i soffan vaknar dagen där på av att jag blir bländad av solen. Vi beslöt oss för att hämta in frukosten till stugan, Kaffe (<3) och macka ochs å satte vi på+ en till film. Efter filmen låg vi och diskuterade stugans framtid och jag hjälpte Sara att flytta in lite saker från hennes gammla rum till stugan. Men efter ett tag tröttnade vi och la oss i den nu nymöblerade stugans säng och kolla igenom Ikea katalogen (tönt varning?)

frukosten, mycket god,

När jag kom hem var jag så klart super pepp på att  bygga om, renovera min ungkarlslys så jag möblerade om lite grann (igen) Bild på min ny möblering får ni en annan dag för nu pallar jag icke att ta kort påt.
Åt middag med familjen berättade om min helg sen beslöt jag mig för.. hum JOCKE! Åkte dit rökte allt för många ciggaretter och snackade alldeless för mycket bajs och kolla too mutch på tv. Men jag bara ÄLSKAR kvällarna hos jocke. Speciellt när det bara är jag och jocke (vet att det där låter fel) men det är så skönt att bara sitta och dricka kaffe i köket och vi båda berätta om det senaste medans vi kjedje röker och sedan för att förflytta oss in i soffrumet där vi antingen slår på en film eller bara kollar på skiten som går på tv.
Måste dock lägga in bilderna på jockes älskvärda katt som jag bar DÖR för. Så söt så gosig och så älskar mig. (kommer snå kattjäveln en dag!)



Kan man inte dö för den här katten eller vad?



Kommentarer
Postat av: Sara

katalogen (tönt varning?) ... den katalogen för oss fattiga<33

2009-08-31 @ 09:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0