Höja nivån, höja ribban och visa att man är någonting speciellt,

Fredagen           vart inte riktigt som jag planerat. Efter några tappra försök att hitta på någonting så satte jag mig vid datorn och accepterade att jag skulelö bli hemma med en påse chips. Sen skriver Alexandra till mig hon frågar om jags ak med på fest jag sa "nej inte så pepp, emn kom över hit så länge jag är ensamhemma så var med mig innan du åker"
Och det gjorde hon men då vart det ju själv klart kunde ilte låta bli att följa med.
På med någon fräch topp ett par högklackat och sen ut mot festen var av jag inte känner någon när jag kom dit.  Blev bjuden på en massa dricka och i slutet av kvällen hade jag fått några nummer av några fall att det skulle dyka upp fest igen.  Kom hem runt 6 på morgonen efter att fylle käkat på mcdonkan på västerleden.
Inga bilder från den kvällen turre men men.

Lördagen             vaknar jag ganska sent krälar ner till soffan och lägger mig där. Sen runt tre åkte jag och mor min iväg för att rida, bokat tid för 2timmars ridning super kul att få sitta i sadeln igen.

Kom ju dock hem ganska sent men det var bara påt igen. Äter och börjar fixa mig, får då sms ev en sen kvällen innan och blev bjuden till en fest.  Jag messar Alex och hon kommer till mig vi fixar oss sen var mor min generös nog att köra oss också det regna ju inte lite. Ringde eve så hon hänka också . Väl på ferren så fick jag lära mig en massa nya öl spel och jag hade super kul. Så kul att jag nästan glömde att vi skulle till krogen men dit kom vi med.
Mötte upp Alex igen efter krogen och efterfesten fortsatte... Hela helgen var grymt rolig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0