finns inga ord,

Igår var jag hemma hos Sara i stugan skull röka lite pipa och kolal Tv. Det var jag sara eve och östvik men när vi skulle dra igång pipan insåg vi att den inte gick att rädda, det var slutat på min älskade pipa.
 
Detta inlägg är tillägnat min vattenpipa vila i frid.
 

Första gången vi använde den, 3mars 2007.<3

Pipan blev liksom Odlarensgrej, vår sommar höst så hade vi många fina stunder med den. Många utomståeende hittade charmen med att sitta i lekparken med pipa, vännerna, chips påsarna och bara njuta.


Alla blev vän med pipan, alla älskade pipan,

Till och med de mest oerfarna rökarna älskade pipan.


16 agusti 2009 var det dags att ta adjö!
Må den vila i frid! <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Rip du kommer alltid finnas i mitt hjärta :( </3

2009-08-17 @ 20:04:19
URL: http://blogg.passagen.se/sweet.me/
Postat av: Anonym

RIP pipan<3 Stod den inte så nära men jag kommer ändå sakna den :(

2009-08-17 @ 20:36:50
Postat av: E

oj glömde skriva att det var från mooi:)

2009-08-17 @ 20:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0