Ord betyder ingenting, kännslor betyder ingenting, betydelsen betyder ingenting, för i slutet existerar ingen av er längre....,

Ja Fyfan va jag är ur less på att jobba nu och sista veckan känns bara jobbigare och jobbigare. fredagen blir ju chill dock ska bara städa ut bilen och lämna in allt. Så teknist sett så är Torsdagen min sissta dag. Men ju mer jag tänker på det kommer sakna (lite) att jobba ändå, att komma på morgonen prick på minuten bli bemött av BB och LO som ler och ser trötta ut. Att sitta i den där jävla bilen när det är så sjukt kalt på mogonen och på efter middagen svettas man som ett as i den bara för att det är så vartm, eller att se Lo nicka till med huvudet mellan stoppen och lyckan när BB nickar till.
Ja lit, lite kommer jag sakna det, emn kommer inte sakna de långa timmarna och det tidiga mornarna och att man alltid är så sjukt trött och seg för vad man än gör så känns det inte som man riktigt är inne i spelar.

men men igår vart det Björn Rosenström med Sara det var SUPER hade det riktigt trevligt. Mötte lite roligt folk som vi sammanslog med. Kunnde dock inte bli så sen hem och för att slippa bli allt för sen hem så beslöt jag mig för en öl får räcka och halv två blir lagom. Toppen!


Idag blir det, Harrys sen Nybron med flickorna Sara och Eve, såblir inte super hårt men lite kanske. (vill inte spåra så totalt Haha) Det ska bli mycket mysigt att bara gå ut utan några förväntningar.

Nu måste jag fixa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0