Kanske sanningen är något att hata och någonting man ska slänga bort, för sanningen är alltid den samma en förvrängd fråga.

sista dagen på jobbet i dag, sköööönt men kommer sakna mina med arbetare, hah!
hade tänkt supa gärnet i dag men kvällen/helgen vart inte som planerat så får se hur denna kväll slutar har några onda och roliga planer så får se om det blir någon av dom eller om det blir en påse chips och 5 avsnittLost.

Bilder från mitt sommamr jobb;


Bilden är från när vi fasnade på en strand en avd e första dagarna.

vattenkrig i bilen,

En mysig väg vi åkte på väldigt mycket bara för att jag tyckte om den,

En skruv i däckett,

Vi kämpade

Lo och ja tog en tupplur medans BB käkade lunch, mycket skönt

Mina klotterbyxor,


det var allt för mig tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0