vågar inte, vill inte, kan inte,

var hemma från skolan i dag pga att jag INTE mådde bra alls, sen har jag iprencip sovit hela dagen och legat i feber tog några tabletter sommna om och när jag vakna sedan mådde jag mycket bättre. Men att vara hemma en dag (och vara ifrån flickorna igen) så blir man LÄTT uttråkad. Så jag fick för mig att jag skulle pimpa ett par av mina skor dom var tråkiga och jag använde dom aldrig så jag hade ju inget att förlora. Jag sms Suss och kolla fall hon hade några nitar och kjedjor hon inte hade nytta för fick ett gäng av henne sen satte jag igång att vara kreativ!

Resultat...


Så såg de ut innan, tråkiga eller vad?


Nå vad tycks?
Ganska nöjd ska visa dessa för flickorna i morgon och kolal vad de tycker. Sen få se om Eskilstuna är redo för mina hemmapimpade skor. SKA till skolan i morgon.

Igår så åkte jag till sara på lite tisdagsmys, vi snackade en heldel, kolla bilder sen kom vi fram till balen började diskutera klänningar osv mcyket intressant.

Sen åkte jag hem och utan ens en för varning fick jag ett mms av sara


Texten till denna bild löd så här:
Ligger här och mys tänker på dig baby <33
Hoppas du gör det samma ;) God natt


Jag vet inte om man ska bli rädd ?  Men skickade såklart tillbaka till min babe detta

Med texten :
Här sitter jag. haha ska tänka på dig när jag lägger mig i sängen <3

Vad ska man säga, nu sitter jag och Sara (o henke på ett hörn) och tar en öl över msn tillsammans mycket trevligt. Vi kännde alla stark ångest över att inte vara uite på krogen en onsdag liksom så vi fick dra igång en fest på msn istället mcyket trevligt. Men nu ska jag gå och sova "ruset" av mig


Kommentarer
Postat av: Sara

Tisdags mys, onsdags mys! Jag GILLAR DET<3

2009-08-27 @ 09:35:37
URL: http://duvelid.bloggproffs.se/
Postat av: Anonym

älska

2009-08-27 @ 15:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0