Vänner rör inte,

Sorry, dålig på att uppdatera nu. Men pallar inte sitta vid datorn när jag jobbar + alla mina dagar ser den samma ut så..
Jag lovar att jag gör en större men inte för mycket större uppis i morgon. 
 
Nu mot sängen för attavsluta min bok som jag läser för typ 8:de gången nu, hihi!

Ska ha en slitsam dag i morgon på jobbet, nästa vecka är den sista sedan har jag 6, fatta 6 dagar på mig att fixa massa saker. Skolan har inte ens börjat och jag har redan börjat stressa upp mig som fään över den. Snart är det dags att blir deprimerad igen men som + jag får träffa underbara filickor varje dag men förhoppningsvis så ska nog 3:an blir mycket lättare än 2:an, 2:an var fan bara helvete.
- till 2:an
och ett förskott + till 3:an för jag vet attd et kan ju inte bli sämmre bara bättre och ett + till efter 3:an så slipper jag skiten! WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
FREEEEEE!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0