vem kan stoppa mig när jag bara rullarfram,

hej o hå
Första dagen avklarad. Fick läxa första lektionen i svenska svenska läraren verkade helt OK lite hettsig men bra och känns som om det komemr funka finfint. Samhäll, blandade klasser frisör hälsakroppsvård och hantverk skön med ny bitches, nytt färskt blod.
Helt underbart att träffa några iklassen, Matilda saknat dig kul att se ditt nylle igen, Alaa olivia också så klar. Puss på alla flickorna känns lite konstigt att inte Jessi (Jessica) var där men hon har det säker bra där nere men själv klart kommer hon inte kuna låta bli att sakna mig,den underbara!

Efterskolan en snabbis på stan med flickorna och en snabb fika där vi avslöjade alla dirty ditaljer över sommarens alla.... mycket roligt. Alaa kom nog med en av de värsta, 1-0 till dig.
Nu ska jag sätta igång med min första läxa för terminen.... eller komme jag sätta igång? blir nog lite avsnitt av LOST ( <3) innan och sen en energidryck så jag klarar av att hålla mig vaken eftersom jag var uppe alldeles försent igår.  Sen tidigt upp, men hade en jätte mysig morgon med Olle. Hela dagen var fan soft efter skolan satt jag hos Sara på Kaffe ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0