är en tår okej?

Ibland måste man acceptera den man är, man måste acceptera den man har blivit. Gå vidare och inse sanningen. Man kan aldrig ändra på den man är utan bara ändra på den man kommer bli. Livet är fullt av val och våra val kommer alltid påverka det vi kommer  bli i framtiden. Vi kommer aldrig kunna styra det förflutna men vi kommer alltid kunna styra framtiden. Det är vi som väljer vad vi ska göra med våra liv, vad vi vill göra med våra liv.
jag måste lära mig acceptera den jag är, den jag har blivit... det måste alla.
Vi kommer alltid att möta nya människor och vi måste lära oss att acceptera våra olikheter, vi måste lära oss att respektera andra för deras, tro, mening och åsikter.
Vi kommer aldrig kunna ändra den vi är, vi kommer aldrig kunna ändra den vi varit men vi  kommer alltid att kunna ändra på vårat framtida jag.
Jag måste acceptera den jag är, den jag blivit. Det är någonting vi alla måste.....
Jag kommer aldrig kunna ändra det jag gjort. Jag kommer aldrig kunna styra mina känslor, jag kan inte styra vad jag ska känna när jag vill känna det...
Thats life.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0