det har aldrig funnits ordet vi utan enbart ni,

NU ÄR DET ÄNTLIGEN KLART!

Allt är klart nu, alla julklappar är inhandlade, alla julklappar är insalgna, alla julklapps rim är rimmade, hela övervåningen är städad grundligt och julblomman är planterad. Nu kan jag äntligen njuta av sista kvällen innan den julafton i lugn och ro.

Ikväll blir det våran egna familjetradition, skinkmacksätande. Det är alltid så att dagen före julafton så sätter sig min familj ner tillsammans och äter skinkmackor och dricker glögg inte för att jag äter varken äterskinka eller dricker glöggen men det är bara mysigt att sitta enr i lugn och ro tillsammans.

Ikväll ska jag bar chilla för i morgon kommer det bli fullt hus och man kommer inte kunna få en syl i vädret, men på kvällen blir det Odlar möte allafall och det kommer bli mys!

bilder från pulkabacken







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0