Det man inte vet lider man inte av,

Ja när jag vaknade i dag s valde jag att ligga kvar i sängen skit länge, sköönt!
Men när jag väl pallar mig upp ur sängen så upptäcker jag att det är fullt julstök där nere och mamma var på mig och tjatade om att jag skulle ha jul gardiner och jul blommor och hela köret så jag bestämde mig för att fly fältet, smsa Oscar.

Slutade med att vi drog på oss de tjockaste kläderna vi har och tog oss en vandrings runda i skogen. Besökte alla platser vi lekte på när vi var små. Jag saknar att vara liten ibland. Det bekymmerslösa livet och de roliga lekarna vi lekte hela gänget vi var. Vi var ju en hel liga uppe i Odlaren som lekte nästan varje dag tillsammans. Vi byggde kojor, lekte kura gömma, byggde upp så städer med invånare som var dinosarier och björnar eller så byggde vi linbanor som vi hissade upp varandra i, kanske inte en av de smartare lekarna men det var sjukt kul.

Ja att vara barn var så mycke bättre, önskade att man viste det då bara.

Idag är en sådan dag som jag bara känner mig allment sentimental och bara vill dö typ men sådana dagar måste man ju ha ibland.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0