det var det,

Nu sitter jag i skolan. Imrose var det inte lätt att palla sig till skolan vill så gärna ligga kvar i sängen under täcket i ett mörkt rum, kolla någon film, dricka oboy och äta macka. Vore helt Underbart. Men nje skolan ropar så det var bara att gå upp och åka hit.

Helgen var fin,

 Lördagen, vart det frest med Sara, Emms pockvän fyllde så vi var där och firade han ett tag. Sen gick vi ut på krogen väl där var det fullt ös, mycke från kvällen är ganska luddigt men. 

 Söndagen, vaknade jag med det tygnstaste huvudet, huvidvärrk, törstik som om jag inte druckit vatten på en vecka och man vaknade med blåmärken och bulor vill jag lova. Fy! Jag är öm i hela fucking kroppen. Låg i sängen  hela dagern och sov från och till, anda fram till 7 på kvällen då gick jag upp och fixade mig, sen skulle jag och mor på mode visning på kvällen nere på Nybron.
Det var mycket kul.

Bilder från helegn kommer!

Nu ska jag försöka plugga lite, men vill verkligen inte för jag är så fruktansvärt skoltrött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0