det känndes som om det var en tävling och att jag var förloraren när jag igentligen vet att det aldrig var det,

Nu har det vart dåligt med bloggandet men det är för att jag varken haft tiden eller en fungerande dator till hands de senaste dagarna. Men för att Uppdatera er på vart jag hållt hus så drar jag igenom det:

Fredag:

Började med att jag hade praktik, det var lite halv segt så där men mot slutet rulla det in en hög med folk som skulle klippa sig. På lunchen han jag dock göra mitt sista matte prov.
Hur iriterad vart inte jag på min matte lärare?
Kommer till ahn hoppar lunchen för att hinna eftersom hanv ägrade låta mig göra provet en annan dag. Hade sagt till han att jag hade brottom för jag hade praktik. Allafall kommer in där han säger att jag kan gå och sätta mig så länge, för han har inte ens med sig provet.
Jag går och sätter mig men innan han går för att hämta provet passar han på att hjälpa 2 eller 3 stycken innan sen hämtar han provt och på vägen till mig som sitter och väntar stannar han vid yttligare en elev och hjälper den SEN ger han mig provet.
Jag var måttligt stressad och frustrerad så gick inge vidare.  Men men skönt att ha det gjort.

Kom hem ganska skapligt la mig i sängen och vilade ett tag sen åt jag och runt elva snåret. Bestämmde mig för att åka till Samme efter det, han hade flyttat hemmifrån och skulle ha mindre  inflyttningsfest. Kom tid, var social träffa massa nytt folk som var super trevlig, hoppas man se de igen.
Var hemme mycket tidigt, jag drack nämligen inte hitta ingen som körde och jag var s¨sjukt trött och baksmällan från förra helgen låg i närminnet.

Lördagen:

Kommer upp gasnka skaplig tid. Äter frukost i lugn och ro. Min bror låg och sov fortfarande och min föräldrar hade åkt till Linköping för att hälsa på min moster och hennes famlij.  Finns det något skönare än att få äta frukost i lugn och ro framför tv i kläd morgonrock, en kaffe och knäcke börd ihoppkura i soffan när man bara ser hur äckligt kaltdet är ute. Nej få saker som slår det.
Åkte efter det till Olle för att plocka upp henne vi hade tänkt spendera eftermiddagen ihopp med att fixa både det ena och det andra mendet slutade med en heldag och en helkväll tillsammans. Det var så sjukt mysigt.
Men jag måste säga att vi känndes skapligt sorliga när vi, två slingel brudar kurarihopp sig i soffan med täcke, massa kuddar, popcorn och läsk och kollar på dokumentärer om seriemödare. Den ena handlade om en kille som mördade flickor och efter han dödat dem så högg han huvudet av de och sen låg han med deras lik. Så jävla sjukt. Inte nog med det så kollade vi på en kärleksfilm som slutade med attt tjejen och killen INTE fick varandra i slutet, utan att killen istället gifter sig med en annan och hon lämmnas ensam med sin bögkompis.

Får man vara så sorlig?


Söndag:

Ja, jag försökte plugga men gick inge vidare mådde jätte dåligt så låg i sängen hela dagen. Men  efter det kunde jag inte sova så jag var vaken hela natten istället....whats up with that? Aja! Spelade zoo tyocon hela natten skit kul.

Måndagen (igår):

Så var jag is koaln fick äntligen! avsluta Svenska B. Jag är fan ingen språk männsiksa ni som läser den här texten och är en spårk männsika kan säker hitta tusen fel men men fuck that!
Var i skolan lika segt som vanligt. Skulle möta suss efter skolan för att köpa färg och så sen till mig för att färga opch klippa. Men fick sluta tidigare så tänkte att jag skule börja beta av julklppasinhandlandet men det sluade men att jag handlade till mig själv massor! Saker jag dock behöver... inte allt men lte av det. Så julklapps handlandet får bli på måndag ska upp tidigt har inte n utan 3 ungar som ska klippas då.
Ficka Sofias hår allafall senare på kvällen blev rött men en (om jag får säga det själv) GRYMT snygg kort pach frilla till.  Fan va jag är bra, haha!
Åkte till Olle efter det för att yttligare en gång till ficka med mitt förbannade hår och nu är jag långt ifrån den blondin jag vill vara. Det blev mörkt, jätte mörkt. Men men får väl ha så ett tag allafall.
Olivia färgade sitt hår för tredje gången nu på en väcka och denna gång blev det kopparsvart, personligen tycker jag att det blev super coolt på henne!
Hem efterd et somnade dirr när jag la mig ner isängen (konsitigt inte sovit på mer än 26timmar)

Tisdag (idag):

Idag, trött som ett ostron var jag när jag vaknade (?) men pallade mig till skolan ändå.10.10. Kommer dit första lektionen består av skit snack med kompisarna och en b-film spelades på tv i bakgrunden, fick även reda på beygen.
Efter det var vi tvugna att gå till frisör för att städa salongen. Vi städar den två gånger pär år grundligt, inann de stora loven. Men i år hade lärarna glömt att lägga in det på shcemat så då tyckede att vis kulle dit och göra det efterskolan eftersom vi ändå inte hade nån lektion. Lite irri plus att vi fick städa salongn ( Det delas upp i tre Salongen tiorisalen plus matköker och grupp rummena och sen färgrummet.) Att städa salongen är mcyket men men jag orkar inte börja klaga på det efter som  alla redan har gjort det så mycket i dag. Alla gick och grymtade över det medans de städade. Tycker bara att det var dåligt av alla de som inte kom eftersom det hade gott grymt mycket fortare om alla dykt upp, vist har jag skolkat mycket under de här tre åren men jag har allafall kommit varje gång vi städat men nu rä det gjort för sista  gången, för treorna, studernterna behöver inte städa sista gången. Så sommar städningenf ör 1:orna och 2:orna ta hand om!


Nu ska jag åka och kolla efter min stol som jag besätlde för närmare tre veckor sedan som skulel komma efter två. Sen ska jag hen till Olivia och hämta lite saker sen sak jag möta Sara så vi ska vi ta en fika på älskade WY och diskutera framtiden kan man säga. Sen ska jag hem och plugga det sista, sista för i år!





Kommentarer
Postat av: claudia

MEN SNYGG!!!



<3

2009-12-16 @ 01:24:26
URL: http://claudiamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0