det man inte minns har inte hänt,

Ja nu har jag repat mig efter onsdagen måste jag säga idag känns det verkligen som om hjärnan är med på noterna, men en minder förkylning tror jag att jag fick med min från onsdagen.

Ska inte avslöja alla  snuskiga delatjer om onsdagen men lite bilder fick jag nog.
Det började med att vi var ett gäng brudar hos mig, 9 stycken blev det... det borde ju säga allt.
saksamma till bilderna.


För den rätta jul kännslan

Ett mindre kaus utbröt när hälften inte hade gjort sig i ordning

Men tillsist var alla klara och vi kunde sätta oss ner och njuta av, vin öl, cider och en jävla massa shottar



sen krogen

Aja... det var kul så länge det varade.


dagenefter, ha i åtangen att jag redan har rensat bortet från lite
burkar och citronskal, sen har vi mitt rum där 9 brudar fixade sig i.

Ja, jag hade super kul och vill Tacka alla flickorna för en super kväll!


Kommentarer
Postat av: olle

tack för vi fix vara hos dig! thihi. sjukt bra kväll även om man inte minns allt så var det en bra kväll.

2009-12-22 @ 03:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0