det känns bara så fel men sammtidigt vill jag bara inte avsluta det,

Ja nu är det förbaskade julpyntet uppe inklusive granen. Pappa lyckades trycka på mig lite prynader till övervåningen. Det är bara två prynadre jag vill ha som jag bryr mig om om de överlever året på vinden. Och det är en tomte och en lucia som jag gjort själv. Jag tycker dom är charmigare än allt annat jul pynt just för att jag själv har gjort dom, det är ju sådana saker som betyder. Sen resten av alla julprynader tycker jag kan hålla sig på nedreplan av huset så slipper jag dom.

Idag har jag inte gjort någon större insatts för världen. Jag har bara legat och dött i sängen och soffan. Satte mig vid Tv på efter middagen och zappade runt och hittade en av sverigers genom tidernas bästa och mest älskade film... Jönssonligan. Jag har alltid älskat de filmerna tycker dom är så genomtänkta och uppfiningsrika, man slutas ju aldrig förvånas över vad de hittar på. Den som gick på tven idag var Jönssonligan dyker upp igen. Den är bra men favoriten är Jönssonligan på mallorca.



Grymt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0