kan jag få gömma mig i en dröm,

Inlägget blev inte publicerat.
Så lägger in det 8 timmar senare...
Nu är det snart dags att åka ner mot stan för att handla alla ju klappar. Står bara och väntar på Alexandra som är seg som vanligt! Sen kommer bara kruxet vad ska man köpa och sen så ska ett paket ha ett rim också.

Känns inge vidare för jag är inte så duktig på att rimma ... lättare sagt jag suger på att rimma kan INGENTING! suck.
Kasnke undrar varför jag måste rima om jag då är så usel?
Jo, vi är väldigt många i släckten så när man 'är vuxen (18 års gräns) haha så låttas alla namn ut till alla i släckten och sen ska man inhandla en present till den man fått.  Men inte bara det mans ka rima också men inte på det som är i paketet utan på personen den är till. Sen ska vi lägga lla de rimmade paketen i en hög och sen ska man gissa vilket paket som är till vilken person. Låter som el kul grej?

Ja, på morgonen så  var jag i torshälla och klippte 3 ungar, den yngsta killen var super söt måste jag erkänna. Han var så spänd och taggad på att bli klippt.  Det var lite gulligt.
Men jag var ju där borta vid 10,00 så det var ju ingen sovmorgon direkt. Men hann se den efterlängtade solen en snabbis innan den försvan igen.




Igår var det pulkaåkning som gällde. Vi vart ett gääng på 15+ ungefär. Inte för att det var så mycke åkning för det var så sjukt jobbigt att gå upp för backen men när man väl åkte så känndes det som rena rama självmordet.
Efter vilsta så åkte jag till Olivia och sa Adjö till henne eftersom hon åker hem till Åre idag.

Ja nu ska jag ringa och stressa Alexandra nu orkar jag inte vänta längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0