det är ingenting jag skulel förneka,

Julrean och fylla, det är inte så stor skillnad det spårar alltid!

Jag och sara på topp för julrean... eller inte det blev en sen kväll allafall och jag själv fick 15 minuters sömn samanlagt. Jiipi, gjorde mig redor för en heldag på stan med sara förberedde mig med lite kläder ovan och tjockt på fötterna så man inte blir blött och kalla.

På vägen ner svänger jag förbi statiol köper mig en kaffe, inte ett av mina smartare val  märker jag senare när jag sätter mig i bilen för att kköra vidare. Den oplogade3 vägen och min lilla blå bil var ingen god mix och större delen av kaffe hamnade i mitt knä och på golvet.

In på HM var där redan vid Nio och shoppingen var i full gång!
Efter HM så nästan sprang vi till gina för att kunna soffa åt oss de första kläderna, de första provhyttarna och de första kvittona.
Lyckades mycket bra på den punkten. Alla står utan för gina och väntar med spänning man ser hur alla tjejornas blickar spänner sig i kläderna på klädhängarna och alla skyltar det det står 50%  Grindarna börjar åka uppåt och mindre änhalvvägs upp börjar folk krypa under för att komma in. Så jävla sinnes sjukt, folk blir fan inte kloka i huvet när det är rea på gina. Men köpte mig 

Efter att vi nästan vart inne i alla butiker så tog vi en fika och upptäkte genom att titta ut genom fönstret att det var knappt några ungdomar på stan, vart var dom?
hemma och var bakis kanske?

Ja Hitta mycket men inte en ända fucking  nyårsklänning. det luter mer och mer måt en kväll hemma, jag tven, champangen och självklart chipsen. Pallar inte med all skit i den här staden.

Vad ska jag fira att förra åter var så pissit dåligt och att det äntligen är slut?
Ja det låter som en bra andledning att fira nyår ..
MEN
Ska juag fira att jag överlevt ett år av bara massa SKIt och att det äntligen är över och att här kommer ännu ett äckligt år med om inte mer skit?
Ja..

En gång i tiden älskade jag ny år men nu ingenstämmning, ingenlust och framförallt inget sug.

Sak samma in köpen för dagen:

H&M

- Kavaj, stilig och gullig

- En tjocktröja, mysig och fin

 

Gina

- en topp, sommrig och söt

- Ett par örhängen, stora

- En handväska, snygg

 

Bikbok

- En skjorta, speciell, anorluna och snygg


Ja det var allt och ingen nyårsblåsa ännu, kanske ska göra ett försök imrogon?

Nus ak jag lägga mig i soffan och dö, fundera på livets mening, vad gör vi människor på gjorde, händer allt av en andledning..... NEJ det sak jag fan inte ska lägga mg i soffan och kolla på min favoritkanal till någon hulligan ringer och vill ses.


Andras är hemma igen btw. Ska blir sjuk kul att äntligen få träffa han igen, se om ahn förändrats höra alla historier, alla spårade historier, berätta historier och  prata om framtiden.

Puss allihoppa





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0