hur kommer det sig att två personer som delat goda minnen och ett stort förtroeende kan bli som främlingar medans två andra kännt varnadra så kort tid kan lita på varandra blint och dela en enorm vänskap...,

Hur spenderade jag gårdagen?

Jo vakna vid ett, käkade frukost med några hulliganer åkte hem till två tiden.
Sen var jag hemma stor del av dagen, träffade senare Alexandra där jag hade mitt andra pepptalk denna vecka inte gick det bättre den här gången men. Det är allafall alltid kul att träffa henne.
Skjusade ner henne till Stan sen ringde jag lite folk och det blev en kväll med Rebecca.
Planen var att vi skulle på bio, kollar upp bion innan jag hämtar henne i torshälla då fanns det 40 lediga platser kvar. Kommer till bion 20min innan och då finns det inga det blev en kvälls fika på stan istället som jag nu i efterhand tycker var mer värt!
Lämnade REbecca hos sin pojkvän för att senare bege mig hemmåt. Kommer hem hinner inte vara hemma mer än en timma innan Amberg och VD skriver och tjatar på mig att jag ska åka till Statiol och köpa popcorn och cigg.
Men jag var uttråkad så jag sa inte nej åkte och köpte skiten till de.
Slutade med att jag hängde med de in, kollade på en film och snackade om massa skit, det var grymt trevligt. Har inte hatt så trevligt på länge!

Kvällen bestod av släckttraff. Julbord hos farmor och farfar, det är väl trevligt men när man ätit en tre rätters middag  och sen en lite fika stund efter det är man gasnka slut och vill bara hem. Nu är jag hemma och i morgon möter jag upp Sara så tidigt som möjligt för att sätta pugnt för nyårs diskutionen och istället bestämma vart vi ska vara och vad vi ska dricka. Efterd et så får jag se.... Beror helt på vad som bestämmts kasnke måste jag ner till stan för att köpa mig en nyårsblåsa allafall.
Kanske jag rasslar fram någonting ur gaderåben har ju klänningar som är oanvända eller nästan oanvända så.

FUCK NYÅR!

Det här nyåret, allafall och förra.

Förra året  var jag sjuk.
Inte nog med att jag var sjuk så hade jag gjort en missklyckad färgning precis innan julovet så håret såg ut som skit.
Jag fixade grunden hemma inför kvällen med smink och hår sen proppade jag i mig värktablätter och febernedsättande. Satte mig sen i bilen när till ming där jag plockade upp mat till mig, Sara och Eve. Vi satt i Saras pappas lägenhet och förfesta åt middag och pratade med varandra. Känndes gasnka lugnt då. Men när det började näsrma sig att röra sig vidare kände jag hur illa jag började må dåligt igen. Men höll facet och vi åkte till Simon istället.
Kom dit och en mega full simon öppnar dörren.  Är där gasnka så länge börjar känna att alkoholen tar ut sin rättvisa.
Men när vi väl var hos Lundval mådde jag piss och jag kännde inte alls för att drick eller dansa. I slutet av kvällen satt jag med 39 graders feber och ville dö. Men jag fick alla falll träffa massa folk....








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0