snart!,

Dagen spenderades i stockholm på den vältalade mässan. Det var riktigt skoj och Olivia gick till en början riktigt försiktigt fram men efter ett tag och lite föreläsningar så tog vi tag i saken. Tog en kasse sen gick vi till alla stationer och tog så mycke godis, pennor och tidningar vi kunde. Vissa ställen gick vi till flera gånger. Jag lyssnade och tittade även på en heldel utbildninagr och jobb vissa lockade mer än andra. Nu känns det ännu svårare att välja vad jag vill göra när jag såg alla möjligheter som finns. men men blir nog bra vad man än väljer att göra.  Mot slutet var jag och Olle helt slut så vi högg till oss några heliumballonger och gick loss. Gud vad jag skrattade åt hennes fula röst.

Kvällen så satt jag och pluggade, pappas arbetskambrat kom hit och hjälpte mig med lite saker mina päron inte kunde. Det gick fint men efter ett par timmar orkade jag bara inte mer så vi skulle fortsätta på Söndag. Det känns som om det ända jag gjort denna vecka är att plugga och det känns så jävla skönt att beta av allt bit efter bit. Svenskan är snart klar och fy vad jags ka fira det när det är grejat!

inte så mycket mer än att säga att i morgon är det fredag först blir det praktik(ska bli skoj är gasnka så taggad) sen på kvällen blir det fredags mys med några grymma brudar som involderar pizza och skräckfilm!
Lördagens ak jag och Sara gå loss... igen!

Nu ska jag sova så jag blir pigg(are) till i morgon!







Fuck you all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0