du kasnke ser andledningarna men det gör inte jag,

Usch vad jag har vänt på dygnet nu efter nyår blir det andra bullar måste vända tillbaka.
Snart kommer Sara vi ska bestämma nyår, jag har en plan ska se fall Sara godtar den. Efter det ska jag ner på stan (beror dock på hur våra planer slutar) och köpa mig en fucking klänning. Det lär ju blir ett hettsköp som jag sen kommer ångra för att jag kommer bara använda klänningen på nyårs afton aldrig mer. Det har hänt förut när man sprungit runt hemma innan en fest och inte hatt någonting att ha på sig och istället gått och köpt någon skit bara.


Fråga inte om bilden, den är från en skit rolig tråkig lördagskväll. Jag och alexandra var ute på rövartåg och hade det super kul. Allafalll så kul man kunnde ha. Varför jag lägger upp den vet jag inte men kännde fört



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0