glädje eller inte?,

Jag började kolla på den här tvserien som kallas paradise Hotel och fan va kul det är.. igentligen om ni tänker efter. Så jävla sjuka männsikor, så sjukt kul att se ju. (fan jag har inget liv) LÄngtar till kvällen avsnitt. Fast kollar dock int på tv, jobbigt att passa tiderna ju så kollar iställer på webb TV. Är så mycket bättre man kan kolla när man vill och man slipper 10 min av reklam.

Dagen var okeej, på morgonen hade jag prov kunde ha gott bättre men ska inte klaga. Efter det så var jag och Olivia på frisör och där så skulel vi sätta upp baluppsätningar, det gick bra, två stycken  gjorde vi var.
Efter det fick vi våra betyg i HVK, hantverksorientering. och jag fick mitt MVG! HA!
Så jävla fycking sköönt, ville jubla fan va SÖÖÖÖÖÖÖÖNT!!

Nu ska jag till Sara på en kaffe och snacka bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0