love onely,

Gud vad jag har bloggat i dag, men det blir lätt så när man inte bloggat på länge så mycket tankar ideer och åsikter och framför allt händelser som inträffat!

Har ni sett viden på msn om kvinnan som blev av med ansiktet?
Inte? kolla länken er andra hoppa denna rad då...

http://video.msn.com/video.aspx?search=schimpans+slet+av+hennes+ansikte&mkt=sv-se

Ja, jag blir lite sur på männsikan ibland. Jag tycker tvärtom än vad många andra som sett videon första gången. Jag tycket synd om apan!
Det var förmodligen någonting som hända och apan reagerade bara naturligt. Det är idiotisk av en männsika att ha en apa hemma sådär! Det ligger i deras natur vissa saker bara ochd et spelar ingenr oll vad man säger, gör eller mutar dom med vid de lägena.
Jo,självklart tyckr jag synd om kvinnan som förlorade hela sitta nsikte och kommer nog aldrig igen se ut som hon en gång gjort.. Tyvärr!
Tycker också att de gör fel i hela inslaget, de får det att låta som om apan var något jävla monster. Hallå?! kolla på oss själva?
kolla på oss männsikor hur stora monster är inte vi kolal vad vi gör mot våran planet ochd et värstaav allt är inte att vi förstår den utan att vi vet att vi förstör den och det som är värre än det värsta är att vi vet vad som gör att den blir förstörd. Se hur många djur är utrotningshotade, kolla hur många djur som redan blivit utrotade!
kolla på hur vi beter oss mot varandra....djupare än så behöver jag inte ens gå in på det där för alla vet.




Bort fårn mitt utbrott måste lägga in dessa.

DAGENS!

Dagens ursäkt:

Jag kan inte träffa dig idag, jag tror jag har fott svininfluensan.
 Ska åka till **** sen han är vaxinerad.

Dagens tabbe:

Vi har köpt en inspelningsbar Tvbox till hemmet coh pappa har spenderat hela dagen med att dra sladdar och läsa igenom instruktionsboken som var bibel tjock. När han ÄNTLIGEn var klar och han hade läst sig grunden typ sås ka han visa mamma hur mans ak göra en viss sak....

P - Ja, och då tycker man här för att komam till menyn

Paus....Tven blir svart och stänger av sig

M - Vart tröck du för att stänga av den då?

Pappas min blir bitter.

P - Jag tröck på fel knapp!!!

tyst secund mor mummlar..

M - okej...

Jag som satt brevid och observera det tyckte det var super kul coh kunde inte hålla mig från att brista ut i gap garv.

 

thats it for to day! Nu blir det PH sen sängen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0