jag har lärt mig att stänga av,

Flickorna åkte just hem så nu sitter jag ensam kvar här, känns så tyst efter alla drog. Vi kolla film, åt för mycke chips och olle fick sin present och verkade glad för den. Hade dock inget presentpapper utan bara julpapper så den vart icke inslagen utan fick bara en lite snygg rosett på. Hoppas det inte gjorde allt för mycket. Presenten kommer få henne att inte glömma mig i första taget efter studenten.... ha  ha! 
Min dag har inte vart den bästa, inget gick riktigt som det skulle men men... Alla dagar kan inte vara perfekta så är det bara.
Har handlat julklapp(ar) i dag, men kan väl inte kalla det för julklappar eftersom den ena var till mig själv. Jag slog till och med in den, gömt den på mitt julklappställe och tänker vänta med att öppna den förens på julafton. Frågan är, Är jag bara sorligt patetisk eller älskar jag mitt ego för mycket? humm..? vilket som så vet jaga lla fall att ajg kommer öppna ett paket som jag kommer verkligen gilla så vad spelar det då för roll?

Men så ego är man nog inte köpte ju även till en annan, hihi!
Imorgon ska jag åka och klippa två personer som jag inte känner. Det är pappas arbetskambrater. Kvällens ka spenderas med sara och alkoholen och säker en hel hög av snälla och mindre snälla människor! 

Tack, Sara, Olivia och Paolina för kvällen (Östvik också)


Jag är den samma men sammtidigt inte,



Kommentarer
Postat av: olle

fille. du anar inte hur glad jag är över presenten. Tack så sjukt mycket. plus tack för kvällen. vi syns imorgon. älskar dig.

2009-12-06 @ 17:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0