Jag önska att det inte var så bara,

Idag när jag gick till bussen efter skolan för att åka hem så var jag på ruttet humör och ju längre jag gick och ju närmare bueehållsplatsen jag kom ju mer bitter vart jag. Först och främst över dagen som var totalt hemsk!
Först kom jag till skolan till SV lektionen som bara jag och Olle har för ögonblicket (komprimera missade prov) så hade jag den i 15min efter det var jag fri att gå och det innebar att jag vart själv på skolan vilket alltid är lika jävla ur uselt. Efter det så hade jag samhäll och läraren döck inte upp (ovanligt nej) så istället kommer det in en gubbe som såg ut och bettede sig att han borde ha gått i pantion för flera fucking år sedan.
Jag kunde inte förstå ett ord av vad han sa och där med inte förstå vad uppgiften handlade om. KUL!

Efter det hade jag den vanliga naturkunskaps lektionen själv. Kom dit gick igenom massa skit på tavlan och sen kolla vi på en film som var så gammal och så för mycket spelad att den skiftade från svartvitt till färg genom hela filmen, det är att under att jag inte somnade.

Ja sen när jag vandrade tänkte jag på hur mycket jag hatar vinterkläder, de är tråkiga, inga färger, inga roliga skor, man känner sig bara tjock och fucking kort i de. Sen har vi mörkret så inte nog med de tråkiga färgerna och kläderna så är det mörkt ute och pga att vi nästan aldrig från någon snö så blir det ännu mindre ljus. Usch ruttet.

Och när jag kom hem runt 17,00 var jag helt slut över en meningslös dag, mådde pyton under dagen (frågan är om det berodde på brist av sömn, skoltrött eller det faktum att jag fortfarande var bakis?)
Hemma slog jag på några avsnitt av vänner, lagade lite mat och sedan for jag ner till Olle för att återuppta pluggandet.
Men när jag kom dit insåg jag att jag hade glömt de pappret som jag behövde för att kunna plugga. Blev en kaffe lite snacka och en genom skumning av de sidor jag skulle plugga på.
 Åkte hem igen, väl hemma har jag nu sen halv tio legat och pluggat, sprungit upp och ner i trappen för att fråga mor och far om hjälp, käkat några så otroligt goda kräftstjärtar och jag har till och med lyckats att plugga inne i duschen.. ambisköst?


Nå väl till lite mer kul, bilderna från lördagens bravader,


Sara redo för fest, taggad?

Systrarna,


Födelsedagsbarnet med systrarna Duvelid,




Sen tog bilderna slut iomed att alckoholen satte sin verkan,


Allt för mig denna kväll skulle ajg tro ska försöka läsa igenom alla papper nu inför i morgon sen sova.

Och för att tacka Olivia för den otroligt fina julklappen som jag fick i förtid! Den kommer nog komma till väl andväning i framtiden! Tack du är bara för underbar!

Puss&fuck!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gosh! Vad snygg du var på de två översta bilderna! Mittbena passar du mer än väl i ;) Verkligen asfin! <3

2009-12-09 @ 21:08:34
URL: http://graflundjulia.blogg.se/
Postat av: F

Tack Jullebulle :D <3

2009-12-10 @ 01:27:13
URL: http://frommyinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0