kan bara vara den jag är även om det inte räcker,

Idag har jag jul handlat ich åkt runt på andra ärenden.
Åkte till farmor och farfar i dag för att lämna och hämta en del saker. Väl där hjälpte farmor mig med mitt jul rim och så fick jag mig en köpp kaffe och massa bullar. åkte efter det skulle jag till tuna park för att köpa de sista julklapparna, tilll mor och far. Från torshälla så fick jag köa i 40 min till tuna KUL!!!
Men när jag väl kommit till tuna och skulle lämmna det närmare 3timmar hade jag bara inhandlatett paket till mor.. När jag kommer ut till parkeringen så hade jag glömt vart fan jag parkerade bilen så jag fick yra runt i det kalla vädret  i 10 min innan jag hitta den lilla jävla bilen. Inte nog med det fick jag sitta i trafik köer hela vägen hem med en radio som bara ville fungera lite då och då.
USCH!
Åkte sen hem lämna av lite stoff till några grannar uppe i Odlaren sen tillbaka till stan för att lämna Cattis saker. Efter det var det middag. Efter iddagen satt jag och funderade på vad jag skulle göra under kvällen fick jag ett mycket oväntat men .. ja jag vet inte om jag kan kalla det trevligt samtal men la på luren med en förbryllad min och en förvirrad tanke. Men sådana samtal är ju ändå jävligt roliga.
Samtalade med Matilda under en längre tid över kvällen och fick reda på lite OMG skvallen från onsdagen.
Kvällen slutade med en sur min i soffan tillsammans med mamma.
Jiippi vilken rolig dag!

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaaha omg:D

2009-12-23 @ 17:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0